آب تمام نقاط مشهد حد قابل شرب دارد برگزاری نخستین رویداد نوآوری‌های اجتماعی آب شهری در مشهد  از تماس‌های عجیب و غریب با سامانه تلفنی آتش نشانی مشهد تا بیش از ۱۷ هزار تماس مزاحمی در ۲ هفته شکستن رکورد تولید آسفالت با تولید ۳۲ هزار تن در مشهد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی بخش سازه‌ای ایستگاه‌های فاز اول خط‌سه مترو مشهد ویژه‌برنامه‌های خیابان «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | گلایه شهروندان از مشکلات بعضی از دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد نژادحسین: مشکل ترافیک ۴۴ نقطه در مشهد با اصلاح هندسی رفع می‌شود اعمال‌قانون ۲۳۲۹ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازگشایی محور طبس _ بردسکن هوای کلانشهر مشهد امروز در وضعیت هشدار قرار دارد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مأموریت ویژه آتش‌نشانان در طوفان شب گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیگیری وعده‌های شهرداری منطقه‌۱۲ مشهد در تریبون مردمی محله امیریه اتوبوس‌های آلمانی به خیابان‌های مشهد می‌آیند| ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال ۱۴۰۳ + فیلم تاکسیران امانت‌دار مشهدی سه میلیارد ارز را به صاحبش برگرداند استفاده ۳۷ درصد مشترکین مشهدی از پاداش صرفه جویی آب (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) یادی از محله «نیزه» مشهد و نیزار‌های گمشده‌اش رینگ پیرامونی بوستان کرامت مشهد ۶۵ درصد پیشرفت داشته است | عملیات احداث این پارک تا مرداد به پایان می‌رسد
سرخط خبرها

حضور پررنگ تشکل‌های مردمی مهمترین ویژگی در دهه پایانی صفر۱۴۰۲ است

  • کد خبر: ۱۸۴۳۳۵
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵
حضور پررنگ تشکل‌های مردمی مهمترین ویژگی در دهه پایانی صفر۱۴۰۲ است
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهدمقدس گفت: امسال حضور پررنگ تشکل‌های مردمی، وجه تمایز ایام شهادت امام رضا (ع) با سال‌های گذشته است.

فاطمه سلیمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: اقدامات خوبی توسط شهرداری مشهد در خصوص دهه آخر صفر انجام شده است و شورای اسلامی شهر نیز در حوزه سیاست گذاری و بودجه بندی برنامه ها، نقش موثری داشته است.

سلیمی بیان کرد: سیاست گذاری‌های فرهنگی این دوره از شورای شهر مشهد با محوریت مشارکت حداکثری هیئات و تشکل‌های مردمی برنامه ریزی شده است و حضور مردم در دهه آخر صفر نسبت به سال‌های گذشته، بیشتر به چشم می‌آید.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد مقدس تشریح کرد: کمیته‌های مختلفی برای مدیریت برنامه‌های دهه آخر صفر تشکیل شده است از جمله کمیته تکریم زائر که برنامه‌های فرهنگی متنوعی اجرا کرده است.

سلیمی افزود: برپایی ایستگاه‌های استقبال از زائر و حسینیه ایران در عرصه میدان شهدا، پشتیبانی از راه اندازی موکب‌های مردمی که از شهر‌های مختلف ایران برای خدمت رسانی به زائران به مشهد آمده اند به صورت ویژه در برنامه‌های دهه آخر صفر دیده شده بود.

وی تاکید کرد: یکی از دیگر اقدامات فرهنگی در این ایام، فضاسازی و اکران‌های شهری با جملات زیبا از حضرت رضا(ع) در راستای تقویت و ارتباط زائران با مفاهیم دینی و سبک زندگی علی بن موسی الرضا (ع) است.

عضو شورای شهر همچنین اسکان زائران را از جمله اقدامات موثر مدیریت شهری در ستاد دهه آخر صفر دانست و افزود: بیش از ۶۷هزار نفر شب خواب برای اسکان زائران در نظر گرفته شد که از ظرفیت‌های شهرداری استفاده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به خدمات کمیته شهری ستاد دهه آخر صفر گفت: این کمیته تهیه ارزاق برای زائران با قیمت مناسب و با محوریت حرم مطهر رضوی و تنظیف شهری و بسیاری خدمات دیگر را به عهده داشت.

عضو شورای شهر مشهد عنوان کرد: تامین ایمنی زائران، اختصاص ۷هزار محل پارک خودروی شخصی، راهنمای زائران به صورت سیار و متمرکز، حمل و نقل رایگان مترو و اتوبوس در سه روز پایانی ماه صفر، نظارت دقیق بر گشت‌های تاکسیرانی و رسیدگی به شکایات مردمی از دیگر خدمات ستاد دهه آخر صفر است که جهت سهولت خدمت رسانی سازمان‌های مختلف حوزه شهرداری به زائران، توافق‌های مورد نظر در شورای شهر پایه گذاری شده است.

فاطمه سلیمی همچنین به احداث موکب ویژه بانوان با عنوان "حضرت خدیجه (س) " اشاره کرد و افزود: این موکب از سال گذشته برنامه ریزی شده است و امسال به شکل بهتری ادامه پیدا کرد و بیش از ۳۰ تشکل بانوان که علاقمند به خدمت برای زائران علی بن موسی الرضا (ع) بودند در این موکب فضای مخصوصی فراهم شده است.

سلیمی تاکید کرد: امسال حضور پررنگ تشکل‌های مردمی، وجه تمایز ایام شهادت امام رضا (ع) با سال‌های گذشته بود و امیدوارم در انتها شهرداری و شورای شهر از نیرو‌هایی که در دهه آخر صفر خدمت کردند به نحو شایسته‌ای قدردانی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->